maandag 31 juli 2017

AnMaCreatief challenge 70 - juli 2017

Dit bericht blijft bovenaan staan tot en met 31 juli. Voor nieuwe berichten scroll naar beneden...


Het is tijd voor een nieuwe AnMaCreatief challenge.


Allereerst willen wij alle deelnemers van de 'Rozen' challenge bedanken voor het meedoen. Wat hebben we leuke inzendingen gehad!



De opdracht voor de juli challenge is: Zomer



Je kunt een kaart maken, maar het mag ook een doosje, tasje, MDF figuur, home deco, haakcreatie of iets anders zijn.



Hieronder de prachtige voorbeelden gemaakt door het AnMaCreatief Design Team.
Klik op de namen om naar de blogs te gaan om te zien hoe deze creaties gemaakt zijn...


 Anne-Marije Poppen
 
Ellen Bakker
foto 1 
 
foto 2
 
Adriana Rijksen
 
 Margreet Burger
   
 Helen van der Gaag
 
 Dit is de prijs die je kunt winnen met deze challenge:

 

















 
 Studio Light Layered Clearstempelset No. 06



Lees eerst de regels door als je mee wilt doen met de challenge

(de regels staan ook in de sidebar)

-Je maakt een nieuwe creatie n.a.v. de opdracht of sketch

-Voeg je creatie met een link naar het bericht van je creatie (dus niet naar je blog zelf) toe aan Mister Linky

-Je kunt ook meedoen als je geen blog hebt. Upload je creatie ergens anders en voeg die link toe aan Mister Linky. Denk bijvoorbeeld aan Hobbyjournaal, Picture Trail, Facebook, enz.

-Je mag per challenge maximaal 3 creaties plaatsen. Zet bij de tweede en derde inzending achter je naam een 2 of 3

-In je blogbericht link je terug naar dit blog: Webshop AnMaCreatief  

-Je mag meerdere challenges combineren


De challenge is geopend tot en met 31 juli, 18:00 uur. Op 1 augustus wordt om 09:30 de winnaar bekend gemaakt met behulp van Random.org. Daarna komt om 10:00 uur de nieuwe challenge online.

Doe jij ook mee met deze challenge? Maak dan een creatie en voeg die toe aan Mister Linky. 

Het Design Team is benieuwd naar alle inzendingen.  

14 opmerkingen:

  1. Leuke challenge weer, mijn kaartje staat erbij!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Moet lukken deze uitdaging, leuk en mooie voorbeelden! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke voorbeelden en mijn kaart is geplaatst!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik had de eerste keer niet goed gelinkt. Sorry. Heb hem er nu opnieuw ingezet.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige Inspiratie kaarten! ik heb er 2 kaarten bijgezet. helaas de bovenst Trijntj1 verkeerd gelinkt misschien kunnen jullie dat herstellen het leukt mij niet! Een heel leuk thema. Sorry voor het ongemak. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vergeet er een 2tje bij te zetten, sorry.

    Groetjes,
    Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  7. En nummer 3 staat er ook bij!

    Groetjes,
    Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Annemarije ik ben ook zo lekker aan het knoeien! sorry weer een verkeerd link Trijntje 3! nu weer een 3a gemaakt dat is de laatste kaart voor je uitdaging. XSorry voor het ongemak! Groetren Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. En ook deze verkeerde link heb ik verwijderd. Geen probleem! ;-)

      Verwijderen
  9. Staat erop mijn zomerkaart! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo Anne-Marije, ik vergeet bij nr. 74 een 2 achter mijn naam te zetten, sorry.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke opdracht en prachtige voorbeelden!!
    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen